Biežāk uzdotie jautājumi

Kā notiek pasūtījumu veikšana?

1. Sarunājot telefoniski vai tikties personīgi birojā vai pie klienta objektā (kur tiks nomērīts objekts).

2. Saskaņosim materiālus, krāsu un izskatu ar klientu.

3. Izrēķināsim cenu konkrētajam izstrādājumam, piedāvājot izrēķināto tāmi.

4. Klients izskata piedāvājumu (vai vēl koriģē).

5. Kad klients gatavs veikt pasūtījumu, tiek rasēts zīmējums ar izmēriem.

6. Klients apskata rasējumus (vai vēl koriģē).

7. Kad klients apstiprina izstrādājumu cenu un izskatu, tiek rakstīts līgums un avansa rēķins.

8. Pēc avansa rēķina samaksāšanas, galdniecība uzsāk ražošanas procesu.


Vai ir jāmaksā, lai uzzinātu konkrētā izstrādājuma cenu?     

Protams nē, mēs iedosim konkrētā izstrādājuma izrēķināto tāmi un jūs pats izvēlaties vai vēlaties pasūtīt.

Comments are closed